Mini relacja z warsztatów w szkole Scherzo

W prywatnej szkole Scherzo w Krakowie jak co roku  w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc odbywają się warsztaty świąteczne. Dyrekcja szkoły kolejny raz poprosiła mnie o uwiecznienie tych radosnych chwil. Wcześniej miałam już przyjemność wykonywać dla szkoły zdjęcia wizerunkowe na stronę internetową oraz relacje z warsztatów bożonarodzeniowych. Obiecuję, ze kiedyś wrócę do tego i coś  pojawi na blogu :). Tymczasem zapraszam na świeżą realcję z pola bitwy  :)
Na całkowity reportaż złożyło sie około 120 zdjęć. Poniżej kilka wybranych przeze mnie. 



Najpierw bardzo lubiane przez dzieci "Kuchcikowo". Już jestem przyzwyczajona, ale za pierwszym razem , kiedy robiłam zdjęcia w Kuchcikowie, byłam pod ogromnym wrażeniem zręczności i zapału młodych kucharzy. Miłe jest to, ze młodsi zawsze mogą liczyć na pomoc starszych uczniów. Wszystkie warsztaty, rozgrywki, zabawy,  odbywają się w systemie drużynowym. Drużyny składają się z dzieci z różnych klas. Każdą drużyną przewodzi  prefekt, wybierany, co roku przez nauczycieli.  










A oto galeria największych łasuchów "Kuchcikowa". Jest i dwoje opiekunów :).





Warsztaty artystyczne  - czyli radość tworzenia.




















22 komentarze:

  1. Aguś obejrzałyśmy z Mati i zachwycamy się!!!!!!
    Fotki mistrzostwo wszystko pięknie i kolorowo jak w bajce :-)
    Najbardziej lubimy galerię łasucha i chyba tam wypatrzyłyśmy łasuszka Kamę ;-)???
    buuuuuuziaczki dla Was od Kasi i Matyldzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że wiele urokliwych zdjęc powstało, takie okolicznosci tez były. Cięzko było stworzyc tak krótką relację. Dzięki. Pozdrowienia dla Was :)

      Usuń
  2. oj Aga . wiosennnie-kolorowo !!!
    pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miałam wrażnie, jakbym tam baterie (te moje) trochę naładowała :))

      Usuń
  3. wspaniałe takie warsztaty! dziecięce pyszności chyba smakuja najlepiej i te jajeczka z guziczków bomba! wszystko doskonale uchwycone w obiektywie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro znowu tam jestem i będę zajadać ich wypieki :)))

      Usuń
  4. zdjęcia jak zwykle fantastyczne :) uwielbiam oglądać takie dziecięce zmagania, tyle wkładają zapału i radości w swoją pracę, że dorośli powinni brać z nich przykład!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu. Zapał, radość i skupienie były wielkie, za pewne większe niz na lekcjach ;))

      Usuń
  5. Zdjęcia zapieraja dech w piersiach! A niech sobie będzie snieg za oknem, one rozgrzały mnie wystarczająco! Niestety na żadnym z nich nie znalazłam ani jednego swojego dziecka. Proszę powiedz,skad mogę zdobyć resztę zdjęć? Moze na innych zostały uwiecznione w zmaganiach. Dominika - mama Kubusia i Marysi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła dostała ode mnie 120 zdjęć. Na pewno bardzo szybko pojawią w galerii na stronie. W galerii bedą wyświetlać się jako małe , ale każde będzie można otorzyć, powiekszyć i sobie ściągnąć. Mam nadzieję, ze bedzie tez Kubus i Marysia. Z góry przepraszam, jeśli im sie nie powiodło. Ale wtedy proszę się ze mna skontaktowac, bo byc moze są u mnie na dysku :) Pozdrawiam i dziekuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Dałaś czadu ze zdjęciami, a organizatorzy i uczestnicy z efektami! Tak tu słodko dzisiaj i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ciepła ile radości - jak ty to robisz ze umiesz tak uwydatnić to wszystko na swoich zdjęciach <3 sa niemalże 4 wymiarowe - 4 wymiar - uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś prześliczne zdjęcia!!
    Widać, że dzieciaki szczęsliwe!
    Jak tam u Was kreatywnie!
    Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, wszyscy uczniowie uwielbiają te warsztaty...ja tez :)

      Usuń
  9. Jakich funkcji używa pani do robienia zdjęć w pomieszczeniach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat ustawiam albo manualnie, albo korzystam z preselekcji przesłony. Na aparacie mam zawsze założoną lampę, ale nie zawsze jej używam :)Obserwuje światło, warunki i decyduje, czy jest potrzebna. Jeśli używam to w trybie TTL :) zwykle z bardzo małą siła błysku (wciąż ją przestawiam w zależności od warunków, odległosci ). A najważniejsza funkcja jakiej używam to czujne oko ;)

      Usuń
  10. Ale cudnie ! ! ! ! Mega zazdroszczę<3 <3 <#
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie dzieciaki - niektóre to tak dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń