Mary i Kama


Dzisiaj takie szare zwyklaki spacerowe :) z udziałem "młodych", czyli z Kamą i Mary . Dziewczyny bardzo się lubią, przyjaźnią. Jest między nimi specjalne porozumienie. Poznały się w przedszkolu. Teraz są poważnymi uczennicami, ale w dwóch różnych szkołach. Mimo to przyjaźń trwa  :-)

W zasadzie zdjęcia  robiłam specjalnie dla Izy, mamy Marysi, która prowadzi swojego bloga. Te u mnie powstały przy okazji. U Izy znajdziecie dziewczyny w wydaniu kolorowym i z akcentem modowym  :-).
Aż 10 zdjęc. Zapraszam  na post Izy

Oraz na jej  FB ;-)










22 komentarze:

  1. Piekne zdjecia i cudowne modelki :-) Zachwycam sie :-))))) szkoda, ze sie nie spotkalysmy bo Matylda ma identyczny korzuszek byłaby trzecia do kompletu :-) cudnie Agus magia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, hit sezonu w Krakowie jak widać ;-). Dzięki Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjecia, rewelacyjne modelki. Ech, coz to za przyjazn....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Kamię. Nie miałam w jej wieku takiej bratniej duszy. Jak one się potrafią razem bawić to głowa mała :)) Raz w pokoju zapada cisza, bo właśnie tworzą :-) Innym razem szaleństwo - pokaz mody, a jeszcze innym - teatr z efektami specjalnymi :)))

      Usuń
  4. Agu, zdjęcia są piękne!!
    DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wyciągnięcie nas z domu w ten zimny dzień :))))

      Usuń
  5. fantastyczne zdjęcia i fantastyczne dziewczyny :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. B&W - uwielbiam - zadziwiajace jak to kolor wszystko zmienia- uwielbiam Twoje prace <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia super, modelki rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy popatrzyłam na zdjęcia, zobaczyłam stary, czarno-biały film oglądany w dzieciństwie. Świetnie wpasowałaś się w klimat kamieniczek

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie od Izy do Ciebie trafiłam jakiś czas temu :) i zaglądam z przyjemnością :), drugie zdjęcie mnie ujęło i trzecie - ale odbicia to taka moja słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam zdjęcia w kolorze u Izy i tutaj w czerni i bieli i nie mogę zdecydować, które podobają mi się bardziej... Kama i Mercia są cudowne i bardzo lubię oglądać je razem na Twoich pięknych zdjęciach Agnieszko, masz dar chwytania tych ulotnych chwil i uśmiechów! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne! Kocham b&w,a tutaj w "miejskich" zdjęciach... dodaje niesamowitego klimatu!

    OdpowiedzUsuń