Jestem Alicja

Ta drobna osóbka tak mnie oczarowała, że postanowiłam poświęcić jej jeden z postów. Wrzucam mój ulubiony set z sesji z szesnastoletnią Alicją oraz portrecik   - mój znak rozpoznawczy.  To tylko część zdjęć dla Alicji . Pod spodem zajawki innych zdjęć, które mają  dać do myślenia jak wygladają sesje u mnie ;)....nie nudzimy się :)))













bonus





uwagi techniczne
set pastelowy został wykonany tylko przy świetle naturalnym
portret - lamba błyskowa z BD
zdjęcie w golfie - światło naturalne
w czerwonej kurtce - błysk z BD
(nie wiesz co to BD? Przeczytaj jeden post wcześniej :) )



14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!!!
    a Alicja jak z ,,Krainy Czarów" :-)piękna dziewczyna.
    Buziaki Aguś

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie najlepsze przedostatnie (pierwsze z serii bonusowej). Proste i klasyczne a zarazem bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie urzeka pierwsze czarno-białe zdjęcie z siedżacą Alicją.
    Widać w niej skromność, lekkie jeszcze skrępowanie i to COŚ.
    Piękna fotka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Izu :) dlatego pewnie jest jako pierwsze :)

      Usuń
  4. Przedostatnie zdjęcie Ali w sweterku jest świetne. Nie widać sutdyjnych starań, wyszło bardzo naturalnie, ale katalogowo, jeśli chodzi o jakość
    Pozdrawiam
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podoba dodatek uwagi techniczne, jestem wdzięczna za niego :)
    pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja jest przepiękna, a w Twoim obiektywie wygląda cudownie! Najbardziej podoba mi się chyba zdjęcie z czarną kokardą... Przy czerni ubrania i tła jej oczy wydają się jeszcze jaśniejsze i piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje, tez bardzo lubie ten portret :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie podoba mi się na zdjęciach pastelowych przenikanie błękitów i żółci w tle (ba, nawet w brytyjskim Vogue kiedyś widziałam podobny efekt!). Czy mogę zapytać, jak to uzyskałaś? Czy to naturalne kolory światła, przy którym robiłaś zdjęcia? Czy efekt obróbki? Będę wdzięczna za zdradzenie sekretu.
    Modelka bardzo wdzięczna. Ostatnie zdjęcie mnie trochę zaskoczyło. Na wszystkich pozostałych jest taka grzeczna, trochę nieśmiała, a tu takie zawadiackie spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Karina za opinie :) Zdjęcia o które pytasz robione były przy świetle z okna, tło szare, winieta powstała naturalnie, kolorki wyłoniły sie wyraźniej przy lekkim skrosowaniu jednym z filtrów Color Efex Pro 4. Też mi sie bardzo podoba ten efekt, fajnie, ze zwróciłas uwagę :)

      Usuń