Rozstrzygniecie konkursu lutowego :)

"Odkryłem, że choć aparat fotograficzny nie może wyrazić swej duszy, to może to zrobić fotografujący!" - Ansel Adams 


Gratuluję Anicie Szybalskiej wygranej w zabawie konkursowej i oczekuję na kontakt.
Anita pierwsza wpisała swoją sentencję, ale nie była to zabawa polegająca na wyścigach.  Od razu mi się bardzo spodobała i ostatecznie powróciłam do niech po podróży, jaką przebyłam z Wami i wszystkimi pięknymi myślami o fotografii. 
Nie macie pojęcia ile przyjemności sprawiło mi wczytywanie się w teksty, które zamieszczaliście. Dziękuje wszystkim serdecznie. Mam nadzieje, ze i Was wzbogaciła ta swoista wymiana cytatów, myśli, wierszy. Padło wiele myśli, których wcześniej nie znałam i za te szczególnie dziękuję.


Wszyscy uczestnicy zasłużyli na wyróżnienie.  Jeśli ktoś z uczestników, będzie miał kiedyś ochotę skorzystać z moich usług ma zagwarantowaną jednorazową 
30 procentową zniżkę na sesje zdjęciową.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję. 







21 komentarzy:

  1. Mój Boże...nie wierzę...
    Anita ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Gratuluję. On chyba też najtrafniej opisuje zdjęcia "Meliski" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze nie tylko do mnie :).Robiąc zdjęcia z pasją otwieramy swoja duszę a nasze prace są zwierciadłem nas samych.

      Usuń
    2. Może... Ale swoją duszą zdecydowanie otwierają pasjonaci ;)
      Są też ci, którzy potrafią odkrywać duszę innych

      Usuń
    3. Pani ma rację - ten cytat oddaje w pełni, to co robi i kim jest Pani Agnieszka...
      Dziękuję :-)
      Anita

      Usuń
  3. Krótko i treściwie. Nic dodać, nic ująć :)
    Cezary Brzeziński

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cytat!
    Gratulacje dla wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny cytat gratulacje dla Anity ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Anity:-D
    Ps. Bardzo fajny pomysł na konkurs:-D
    Pozdrawiam Sylvia:-D

    OdpowiedzUsuń