"Fashion In" w Krakowie cz. II

Mało czasu ostatnio. Druga część fotorelacji z Fashion In w Krakowie musiała poczekać, ale już jest .
Mało pisania, dużo zdjęć :-). Miłego oglądania.


Zachwyciły nas ozdoby na głowę od La Dame KLIK



Wiosenne parki od I WANT APRIL KLIK. Prawda, że ładne ?
oraz pomysłowe kołnierzyki z piórek

Kama uległa urokowi pewnego wieloryba - by PINEZKA KLIK

by PINEZKA
W portfeliku zostało jeszcze nieco drobniaków....łowy trwają ;)
Pomimo późnej pory - za chwilę koniec imprezy - panuje spory ruch.

Nie dało sie przegapić bluz od KOKO SWAG KLIK
Jeleń jest mniej zabawny niż pozostałe propozycje, ale chyba jeszcze bardziej urokliwy. Polecam sklep.

I było coś dla fotografów :). Zabawne koszulki i paski do aparatów od Strapophilia KLIK




FLORA ART KLIK i  barwne ozdoby do włosów


MISIEPODOBA KLIK
Gratuluję nie tylko pomysłu na biżuterię, ale i nazwę oraz logo ! :)



I na koniec prawdziwy cukiereczek MAKE YOUR OWN RAINBOW KLIK. Koniecznie zobaczcie stronkę, pięknych rzeczy nie ma końca.

Buźka od  MAKE YOUR OWN RAINBOW i myszka od BY MINO na kurteczce Kamy

Buźkę Kama dostała od Agi Gaj - autorki prac , w prezencie :-). Dostała również cudne karteczki. Zobaczcie sami. 



Ja nabyłam u Agi muszke z broszką :-). Stałam nad tymi muszkami i stałam i tak bardzo trudno było mi wybrać ulubioną :-). Wreszcie wybrałam krateczkę z drzewkiem. Poniżej moje pomysły na wykorzystanie dzieła Agi :-)
Pepitka na pepitkę :) czyli do mojej "angielskiej" marynarki .
Przekornie z groszkami
Klasycznie z Kamy trenczem 

No i wreszcie :))....bo dlaczego nie ?;)
Mela chyba dumna :)
Mam nadzieję, że zaisnpirowałam Agę i pomyśli o czymś dla sierściuchów :)

A Kama do domu przyniosła
Konika od KOCIKOWO KLIK
Wielorybcia od PINEZKA
Cudny miks guzików od  "Baw się z nami guzikami "


Mam nadzieję, że było choć troszkę ciekawie. Co się Wam spodobało ?
Pozdrawiamy...wszystkie trzy ;)








18 komentarzy:

  1. Super fotorelacja, rzeczy przepiękne :) Mela cudna w muszce, pasuje do niej jak ulał :))))
    Parkę wiosenną bym chciała i bluzkę z jeleniem ... oj taaaaaak ;)
    Pozdrawiam .. wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie tylko takie same psy się nam podobają :D, hahahaa :)

      Usuń
  2. Piękna fototelacja. Cieszę się z nowej fanki koników. Mam nadzieje do spotkania osobiście na Kraków Łał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te fotki obejrzałam już kilka razy i nie mogę się napatrzyć!!!!!
    Mistrzu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda!! Na te matrioszkowe bluzy czaję się już od dłuższego czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszki... Cudo:) Kartki Agi Gaj tez śliczne:)
    A kocikowskie kotki sam urok:)
    Jak ja się kiedyś guzikami uwielbiałam bawić...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna relacja, na Twoich zdjeciach widać magię! Nie mogę się napatrzeć :-))) A z drugiej strony cieszę się, że oglądam wszystko na pięknych zdjęciach właśnie, a nie na żywo, bo jakbym tam była to ohoohoooo :-)))) chyba bym padła od natłoku kolorów i kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój sposób był taki , że poszłam pod koniec imprezy :))) no i nie zabrałam za dużo kaski :)

      Usuń
  7. ale śliczne rzeczy!
    cudowne zdjęcia zrobiłaś, aż nie można oderwać wzroku!
    super!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jak zwykle zachwycasz zdjęciami - magia! Czuję się jakbym była w tamtym miejscu :). Uwielbiam takie wydarzenia, można znaleźć mnóstwo skarbów <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. So cool! I have an owl pillow which looks so much like that one :) Xx Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń