Snow Dogs

Dzisiaj zwyczajne zdjęcia osobiste:). Pewnej soboty zrobiło się tak radośnie na naszym ogrodzie, że wzięłam aparat do ręki. W dodatku było biało! Rozumiecie – śnieg 2014 – zjawisko na skalę krajową. Trzeba było uwiecznić. Przy okazji powstał post poświęcony nieco Meli.
Może pamiętacie moją historię o Tobiaszu. To jest akurat wpis, którego na moim blogu pominąć nie można! Jest obowiązkowy i koniec, więc jeśli ktoś przegapił, jest tutaj .
Po historii z Tobiaszem, stało się już na 100 % jasne, że drugi pies to kwestia czasu. Raczej krótszego niż dłuższego.  Nie ulegało wątpliwości, że będzie to adopcja.  Zaczęłam śledzić strony na FB, pomagające znaleźć domek bezdomnym psiakom, które jeszcze nie zdarzyły trafić do schroniska.  W końcu odważyłam się i odwiedziłam nasze krakowskie schronisko. O tych odwiedzinach zrobię osobny wpis, bo to ważny temat.  Efektem tej wizyty była adopcja naszej Meli, kiedyś Olci (to mniejsza psina ). Początki nie były różowe. Egon słabo akceptował konkurencję w domu,a konkurencja nauczona doświadczeniami ze schroniska, walczyła o swoją bezpieczną pozycję z zębami na wierzchu :).  Zdjęcia poniżej są najlepszym dowodem, że wszystko dobrze się ułożyło.

A więc zimowa sobota u nas :)


:)
dla lubiących wiedzieć czym 
C 5D i C 50/1.2


15 komentarzy:

  1. Udana sobota :)
    Melka super biega zakosami, to tak jak moja jak glupawki dostaje :)


    P.S. bylam wczesniej, strona zniknela, koment sie nie dodal 8-/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ona dostaje głupawki, to ja nie wiem co sie normalnie dzieje :D
      nie wiem co sie stało, post wisiał, potem go wcieło, dałam drugi raz publikuj

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. w ogóle jesteście niesamowite z Kamą :D Dałyscie Melce i Egonowi taką radość ! Naprawdę, właścicielki ma medal !

      Usuń
  3. Super ekipa z !!!! Zdjęcia takie .... ciepłe i rodzinne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszce jeden pies i bedzie nas pól na pół ;P....a u Was tak chyba jest :D

      Usuń
    2. Tak ! U nas dokładnie tak jest :) dwie baby i dwóch facetów :P Czasem nawet mam wrażenie, że to nasze kopie, bo zachowania podobne, ha ha ha

      Usuń
  4. Nie przepadam za psami i na ogół się nimi nie zachwycam, ale nawet mnie te zdjęcia rozczuliły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zwyczajne, codzienne zdjęcia w Twoim wydaniu są najbardziej niezwykłe, wyrażają mnóstwo emocji! Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cz cz cz - czadowe czarujące czudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, cudowne zdjęcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń