Biały ptaszek

Jednym z elementów działań twórczych każdego fotografa jest rozwój (tak przynajmniej powinno być;)). Nie dotyczy on tylko doskonalenia warsztatu, ale również zmiany gustu, sposobu patrzenia, nowych inspiracji. Lubię czasami zajrzeć do mojego archiwum, by przekonać się, jakie zmiany następują we mnie, w mojej twórczości. Lubię zwyczajnie zabrać któreś stare ujęcie do mojej cyfrowej ciemni i nadać mu ostateczny wyraz, dokończyć, od nowa i po nowemu.

Zdjęcia „Biały ptaszek” powstało 4 lata temu. Kama miała wtedy 5 lat.
Bardzo lubię jego subtelność i dziewczęcość. Patrząc na jego wersje sprzed 4 lat, uznałam, że to już zupełnie nie moja interpretacja tego kadru. Tym razem zobaczyłam to w subtelnych pastelach,  popielach i bieli.  

Poniżej dwie wersje nowa i stara.




kiedyś :)



8 komentarzy:

  1. zdecydowanie nowa wersja ;),
    ale bywa i odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecie:) ale chyba wole pierwotna wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna fotka... magia Aguś w obu wersjach!
    A Kama jaka mała kruszynka to jest rozczulające!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku cudowne są te zdjęcia <3 takie maaaggiczne!!!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zawsze zjawiskowe,ale Twoja córa ma taką urodę,że oczu oderwać nie można !!

    OdpowiedzUsuń