Powrót muzy

Żaklinę wypatrzyłam jakieś 4 lata temu na portalu maxmodels.pl. Nie miała bogatego portfolio i była jeszcze niepełnoletnia:-). Od razu przyciągnęła mnie jej oryginalna uroda - rzadka mieszanka seksapilu i delikatności. W dodatku Żaklina jest jedną z tych modelek, z którymi natychmiast łapię porozumienie. Po trzech latach przerwy znowu spotkałyśmy się na małym secie. Miło mieć wrażenie, ze widziało się z tą osobą jakby wczoraj :-) i miło móc pracować z inteligentną i wrażliwą kobietą. Ale ja generalnie mam chyba szczęście do modelek;)



"Glare"
(światlo tylne i przednie ciągłe )


(lampa błyskowa z BD)

 (lampa błyskowa + softboks + krótki czas)

(światło ciągłe + odrobina tekstury w PS )



poniżej kilka zjęć sprzed lat :-)








29 komentarzy:

  1. Aga piekne prace, super modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aż nie mogę się Mell otrząsnąć *.* ! Ż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dziewczyna, naturalna uroda i ten błysk w oku! A Ty Agnieszko, jak zwykle wykonałaś kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, i ta zabawa światłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie modelka świetna :) bardzo podobają mi się te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pikna dziewczyna ale to zdjecia ujawniaja jej wszytskie zalety <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż...prawda jest taka, że widziałam różne zdjęcia Żaki i faktycznie nie każde pokazują jaka jest cudna

      Usuń
  7. te sprzed lat piękne ;), praca z Tobą to pewnie sama przyjemność, więc i modelki takie przyciągasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowita. pierwsze zdjęcie jest po prostu mistrzowskie!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW these photos are truly amazing! Are you a model? X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne są te zdjęcia!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita sesja! aż nie mogę się napatrzeć...






    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że Żaklina dojrzała.
    Jeszcze piękniejsza, a Twoje zdjęcia jeszcze lepsze.
    Cudnie Aga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna :) Mam nadzieję, że uda się nam spotkać na warsztatach!

    OdpowiedzUsuń