Blue, bleu, blu, azul, modry - wciąż mnie kręci

Dziś mały składak w mojej ulubionej tonacji . Co takiego jest w kolorze  niebieskim ? Ponoć każdy ma w swej podświadomości barwę dominującą, która jest związana z jego usposobieniem, cechami charakteru.   Jeśli kazano by mi się utożsamić z jakimś kolorem prawdopodobnie wybrałabym błękit.  Tak po prostu czuję. Myślę, że przywodzi mi na myśl coś kojącego, świeżego, spokojnego, pewnego rodzaju harmonię. A może brak mi odczuć duchowych, które symbolizuje ta barwa :)? I może ze względu na tą symbolikę i to skojarzenie, wybieram niebieską tonacje do zdjęć, w których chce wyrazić coś szczególnego.

A z jakim kolorem Ty się utożsamiasz ? 

wybierasz niebieski ?- jesteś twórczy, kreatywny, spostrzegawczy , pomysłowy  być może przywiązany do tradycji, cenisz sobie sztukę, bujasz w obłokach ;P

kto wybiera czerwony ?- ludzie odważni, waleczni, z silnym charakterem, często szczerzy do bólu 

a może żółty ? - kolor ludzi otwartych, towarzyskich, lubiących być w centrum uwagi, pomocnych i życzliwych

zielony ? - jest dla ludzi skromnych, wyjątkowo życzliwych, lubiących chwile samotności, obdarzonych intuicją,   szczerych i godnych zaufania. ( o, ja lobię chwile samotności :) )

a co z kolorem fioletowym ? - ludzie , którzy go wybierają przypominają "niebieskich " -są kreatywni i wrażliwi. Chętni do pomocy, bogaci w dobrą intuicję.

kolor czarny  - wybiorą osoby zdecydowane, niezależne, wiedzące czego chcą, trudno wpływać na ich decyzje

różowy - jest dla osób bardzo emocjonalnych, dających się często manipulować, osób, które bardzo cenią sobie miłość i wzajemny szacunek

Kolorów białego i szarego nie wybierajcie ! Nie warto, będziecie mieć przechlapane.

A tu kolejny dowód na moje niebieskie wnętrze ;)












27 komentarzy:

  1. zielony jak nic :) ale w niebieskim jest bujanie w obłokach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, to Ty dobry chłopak jesteś - wiedziałam :)

      Usuń
  2. Mgliste, szaroniebieskie poranki nad jeziorem...mmmm... wysupłałaś garść wspomnień;) Dziękuję Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak mi się chce takiego jeziora....tylko dla mnie :)), tak na trochę. Własnie dziś przyszła mi myśl, żeby odwiedzić to miejsce, bo spadł świeży śnieg. Musi być pięknie.

      Usuń
  3. Zielony z domieszką różowego :)
    Przepiękne zdjęcia, patrzę i nie mogę się napatrzeć ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza toś Ty przedobra dziewczyna jest :))) i dzięki ogromne za dobre słowo :)

      Usuń
  4. Po zdjęciach faktycznie widać, że blue, ale w ciuchach to raczej nie :)
    A ja? sama nie wiem jakie mam wnętrze... czarne? chyba nie.
    muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciuchach nie lubię czystego błękitu i turkusu (u siebie, u innych tak ), ale lubię sprany jasny blue i granaty, tez sprane i w tych kolorach mi nieźle :). Ale ja myślę, ze np różowi, nie koniecznie chodzą na różowo :))

      Usuń
    2. Iza, Tyś jest tęcza :D, nie ma innej opcji. Na pewno niebiesko-czerwono-żółta :)))

      Usuń
  5. Pięknie, Twoja córka w tej tonacji wygląda jak królowa elfów. Mi ostatnio też w duszy gra szaro-błękitny.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szarości kocham nosić - szarości codzienne mniej :)

      Usuń
  6. Oh gosh, I love your post :) You have real talent for photography girl! Your blog is totally amazing too <3333
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko,chciałam bardzo podziękować za wizytę i komentarz u mnie. Chyba trafiłaś do mnie po nitce z bloga z projektem walentynkowym, w którym bierze też udział Iza :-)
    Dla mnie to przede wszystkim ogromy radość i zaszczyt, że zajrzałaś do mnie, bo od dawna jestem zachwycona Twoimi zdjęciami - głównie przez facebooka (ostatnio miałaś problem z komentarzami - podpowiedziałam, że mogą być w spamie :-))
    A Twoja Kama to urodzona modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, widzisz Jagoda :) pozytywne osoby się przyciągają ;D. Dziękuję serdecznie, ze jesteś.

      Usuń
  8. zachwycajace - ja sie utożsamiam z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko, bardzo Ci dziękuję za piękne komentarze! Zawsze z przyjemnością oglądałam Twoje zdjęcia, które pokazywała u siebie Iza, ale ze wstydem przyznaję, że nie wpadłam na to, aby zajrzeć na Twojego bloga. Teraz nadrabiam. I chłonę Twoje magiczne zdjęcia. Są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ! Twój blog będzie chyba jednym z moich ulubionych w wiadomej kategorii, bo zdecydowanie się wyróżnia, a zdjęcia mają charakter. Ja od czasu do czasu będę robić zdjęcia Kasi http://fiufiuandulala.blogspot.com/, gdzie tez zapraszam,a u Izy no to już wiadomo,że na pewno będę gościć.

      Usuń
  11. ja na co dzień też blue ;), ale w zdjęciach raczej nie ;)
    czwarte już dano mnie zachwyciło, ostatnie też ma w sobie wiele z bajki ;)
    pozdrawiam ciepło i dobrego tygodnia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń